Förkyld.

2011-10-09 @ 20:32:49♥
Imorse så gick jag till kyrkan igen och efter så blev vi bjudna på medelhavsbufée och kladdkaka. Efter det så åkte jag hem och satte med isoffan framför tven en stund eller det blev någon timme faktiskt. Orkade inte göra någonting eftersom jag har blivit genomförkyld.. Men som tur var så kom mamma hem med bisolvon och nya näsdroppar! Runt fyra satte jag mig med lite skolarbete som jag inte hann klart med i veckan men nu känns det riktigt skönt faktiskt. Hann plugga lite till SO-provet på torsdag också.

För en stund sedan så tog jag en varm dusch och nu så sitter jag här med en tekopp. Iallafall bloggar mera senare så ni får hare bra!

Från tidigare idag. I onsdags fick vi Frälskarkrans armband från konfermationen, har på mig det varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0