LÖRDAG KVÄLL.

2011-10-08 @ 19:30:19♥

God kväll på er!

Idag så vaknade jag runt tio/halv elva och då så fixade jag mig sedan trampade jag upp på stan med mamma. Där träffade vi Sandra & Maria. Jag var ute efter vinderskor, eller ah några som håller för den kalla vintern. Hittade att par som liknar dom jag har nu fast utan klack och med tjockare sula, fodrade(PERFA!!) och dom fick bli mina!!! Sedan så fick jag även en stickad mysig tröja och en ny mössa, tack mamma loveyou!♥ Efter shoppandet så blev det mat på BK, yummi.

När jag kom hem från stan så mötte jag upp Evelin och vi gick runt lite och fotade. Efter en stund så gick vi in till mig och hade det allmänt chillpill. Nu så har jag hjälpt till med maten och ska äta men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Går inte att ladda upp bild just nu..!!:@



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0