Paranormal Activity 3. Check!!

2011-10-29 @ 21:36:45♥
God kväll.
Idag så fick jag med mig polo tröjan hem och även en ny BH. Annars så hittade jag inte så mycket mera. Jag kom på att jag måste ha en ny skjorta men det fanns inga "fina".. Efter stan så åkte vi hem till mig för jag skulle äta sedan vidare till Evelin och Karolina. Vi tog bussen från Karolina runt fem sedan gick vi till bion. Filmen började halv sju och då hade vi redan suttit i salongen i 20 minuter och taggat, haha!
Filmen var bra men slutet var nog det sämsta på hela filmen. Läskig var den också, vet inte hur många gånger jag skrek eller hur högt..
Nyss så kom jag iallafall hem och jag ska snart duscha tror jag. Men jag bloggar mera senare så hoppas ni haft/får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0