Skit väder..

2011-09-05 @ 17:54:57♥

God kväll!

Nu är det måndag igen då och somvanligt skulle jag upp till skolan imorse. Skoldagen gick bra och jag fick hjälp med dom ämnerna jag inte kunde plugga på igår så det känns skönt nu! Jag fick även reda på att jag måste läsa runt 30-35 sidor till i en annan bok.. Men det possitiva med det är att vi bara kan skumläsa över texterna osvosv. Skoldansen gick också bra och dansen blir skitbra tycker jag! Iallafall efter den så började det såklart regna så jag var jätte blöt när jag kom hem. Aja, nyss så åt jag kvällsmat och snart så ska jag och mamma iväg och köpa ett par nya ridbyxor till mig efterssom mina andra är sönder.

Hoppas ni haft en bra dag så bloggar jag mera ikväll!

Tog på mig myskläder när jag kom hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0