Fredag!!

2012-08-31 @ 20:25:00♥
God kväll. Andra skolveckan är äntligen avklarad, det känns super skönt att det är helg igen. I veckan så har jag varit astrött verkligen, har typ inte sovit något på nätterna osvosv. Fick skolfotot i måndags också, jag kan väl säga att jag blev rätt så nöjd menmen. Annars så har jag stört mig så sjukt mycket på alla som ändrar sina profilbilder på facebook till sina skolfoton!
 
Idag så var det äntligen fredags träning igen, har faktiskt längtat till att det skulle börja igen. Även fast jag har så sjukt mycket träningsverk så tycker jag nog att det gick bra idag. Mitt knä svullnade upp också så det såg ut som jag hade 1 extra knäskål.. Iallafall nog med blabblandet nu, ska försöka uppdatera mer oså men hoppas ni får en bra fredagskväll! Kraam.♥
(Fick bli en gammalbild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0