Gladiatorerna.

2012-01-07 @ 20:12:39♥
God kväll på er!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen, har inte hunnit/haft tid.
Igår så var jag ute och fotade med tjejerna en stund med det var svinkallt ute så vi blev inte kvar länge. Så vi åkte hem till Felicia och värmde oss. Jag åkte hem runt 4 för att fixa lite, på kvällen kom tjejerna till mig för vi firade mig. Fick jätte fina presenter (orkar inte ta kort) som jag blev jätte glad över! Vi åt middag, var ute en sväng och hade Twilight maraton. Det var jätte mysigt med en tjejkväll med dom bästa.
Idag så har jag varit så himla seg men ändå så tog jag mig ork att städa rummet innan jag tog en låååång varm dusch! Nu så sitter jag och kollar på gladiatorerna, äntligen har det börjat igen!

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Åh vad bra :)

men är lika bra att be om ursäkt från början för vissa blir ju lite smått arga när det kommer massa reklam :)



Jag har lagt till dig nu, blev nummer 28

Säg gärna till när du lagt till mig med :)

2012-01-07 @ 22:42:56
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0