Piggare än piggast 00:57

2012-03-18 @ 00:57:40♥
Jag har så sjukt tråkigt just nu så här får ni läsa lite om mig. Är jättepigg så jag kan inte sova häller..
Kärlek till låten så sjukt bra!
20 saker om mig.
1. Jag gör bara saker jag kan stå för.
2. Är skoltrött just nu.
3. Pluggar nästan aldrig om jag inte verkligen måste.
4. Älskar min klass!!
5. Familjen och vännerna betyder mest.
6. Jag skiljer mig från mängden.
7. Jag bjuder oftast på mig själv.
8. Jag är inte dryg utan anledning.
9. Hatar att städa, usch.
10. Har redan planerat min framtid.
11. Jag älskar musik, det peppar en lixom.
12. Jag brinner för dans.
13. Jag vill vinna på lotto, fatta vilken känsla lixom.
14. Vann en resa till Thailand när jag var liten men vågade inte tacka ja pågrund av tsunamin katastrofen..
15. Jag är 15 år och det känns förjävla bra!
16. Jag hatar min dator.
17. Vill ha ett pengarträd så jag kunde köpa en ny.
18. Skulle vilja åka till USA & hälsa på min släkt och framför allt bo där, lätt alltså skulle ju inte tacka nej!
19. Nu ska jag ta tag i bloggen igen och fota mera så bloggen kan vara uppdaterad med massa fresh bilder!
20. Ryan Sheckler är en av världens snyggaste killar.


Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Ja det måste man ju:)

2012-03-18 @ 09:15:43
URL: http://justlj.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

2012-03-19 @ 08:40:40
URL: http://amandasnarberg.blogroom.se
Postat av: Ida♥



Hej fin blogg du har.:)♥

Hoppas att du tar en titt på min♥

Ska vi följa varann via bloglovin?!



Kramar♥

2012-03-19 @ 16:49:40
URL: http://photosaremylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0