Gymnasieval..

2012-10-20 @ 15:28:00♥
Det är mycket nu på hösten om gymnasiet. Gymnasiemässor,kvällar och öppna hus. Har massor med papper,kataloger och lappar på rummet om olika skolor osvosv. Iallafall, det är ju inte dags att välja riktigt än men massor med tankar flyger omkring mig och jag vill verkligen inte hamna på en skola där jag inte trivs.
Var iallafall på öppet hus idag på Virginska skolan, det verkade faktiskt rätt så bra och dom har precis den linjen/program som jag vill gå, det är ju ett + i kanten.
 
Efter jag varit och kollat lite på skolan så gick jag med mamma på stan, fick en mössa och två nya sånna här skruv pluppar som man har på navelpiercingen längst upp. Vi åt även lunch på Saigon. Skriver mera lite senare, ni får ha en superbra lördag! Kram.♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket program då? :)

Svar: Jag har tänkt att gå samhällsvetenskapliga programmet :)
cmoa.blogg.se

2012-10-21 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0