Tidaholm idag.

2012-10-06 @ 21:30:00♥
Imorse så gick jag upp tio i fem och jag var mycket piggare än vad jag trodde att jag skulle vara. Det var tävling i Tidaholm idag och bussen dit gick klockan sex imorse från scanic här hemma. Jag kunde iallafall sova lite på bussen dit. Tävlingen gick hyfsat bra för mig, man blir så peppad utav alla och det gör så himla mycket när man står där ute på golvet.
Jag kom iallafall hem runt sju och då tog jag en kall dusch, eftersom e·on (el-kraftverket här i Örebro) började brinna på eftermiddagen idag och allt varmvatten försvann då. Det brukar aldrig hända något sånt hära här i stan så jag blev rätt så chockad haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0