HEMMA NU!

2010-04-01 @ 20:57:59♥

God kväll!

Idag så åkte jag och evelin hem till felicia med dom nya buss numrerna/turerna, haha det var roligt! Men iallafall när vi kom hem till henne så gick vi ut med hennes söta lilla hund och sedan gick vi in & spelade kort haha. Men vid fyra så åkte gick jag och evelin till bussen för felicia skulle åka bort :( Och när vi kom till busskuren så kom det fram två killar och sa: Gud va söta ni är, gullet och blabla HAHA! Sedan så åkte vi hem till evelin och så åkte vi hem till mig för att jag skulle hämta min cykel, efter det så cyklade vi runt lite och då så träffade vi benjamin och gabbe det var lite roligt men jag åkte hem vid sju och evelin med! Så för en stund sedan så kom jag hem och nu så har jag hunnit ätit och duschat & gjort flätot till och med för jag ska ha lockigt imorgon, fint va?

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0