JAG ÄLSKAR VÅREN!!

2010-04-02 @ 19:04:44♥

God kväll!

Nu så har jag kommit hem och solen har skinit jätte mycket idag så skönt! Men iallafall först så tog jag ju lite bilder till min super nya header och sedan så åkte karolina hem för att hon skulle äta och då åkte jag och evelin hem till henne så att hon kunde äta och efter det så åkte vi till karolina & sedan till haga för att möta benjamin och gabbe. Men efteren stund så skulle karolina vara barnvakt så jag och evelin följde med henne och då kollade vi på film "Wallander Tjuven" haha den var faktsikt lite läskig!! Sedan så åkte vi till willys och köpte lite godis & när vi hade betalt så satte vi oss på en bänk och pratade lite & när vi sitter där så kommer en gubbe och börjar årata med oss om att han är bakfull:

Gubben: Åååh vad jag är bakfull, vet ni det?
Evelin: Okej, varför?
Gubben: För jag har druckit i tre dagar.
Evelin: Varför dricker du inte saft istället, det är bättre!
Gubbe: Haha ni förstår mig ju inte..

HAHA det var lite roligt att prata med han. Nyss så kom jag hem och snart ska jag äta lite kvällsmat. Men jag bloggar mera efter det så ni får hare bra!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0