NU SÅ ÄR JAG HEMMA!!

2010-04-22 @ 17:48:55♥

Hejsan bloggen.

Igår så orkade jag inte blogga för att jag var super trött och hade absolut ingen lust att blogga! Men idag så har jag det, hihi. Men iallafall imorse så vaknade jag som vanligt och så fixade jag mig, efter det så åkte jag och mötte karolina & felicia sedan så åkte vi till skolan. Iskolan så hade vi idrtott och vi gjorde typ volter, handvolter, kulibytor och hjula eller vad det nu heter men det var iallafall kul! Efter det så hade vi engelska & matte och sånt, efter skolan så åkte jag och karolina hem till mig och åt glass ;) Sen så gick vi ut lite & nyss så kom jag hem och karolina åkte till marieberg. Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0