fliic is in da house !

2010-08-14 @ 19:43:48♥
hej jag heter felicia och så vidare .. ni har säkert hört talas om mig på denna blogg !

haha jag tänker bara gästblogga ! , alltså så att ni förstår er på mig .. nivet när moa
har lagt upp galna bilder på mig .. haha missförstå inte bilderna .. vi tjejer är galna speciellt
vi fyra , jag & moa , evelin och karolina .. vi äe de knäppa systarna kan man säga :)

haha jag är den tjejen som är klar först när vi ska ut .. så mycket före alla andra .. så jag får ha tråkigt
i en timme :( , haha nejdå men det äe sant ! jag får vänta på dom .. då tar jag alltid bilder =) hihi
i massa , haha så här låter det .
felicia säger : kom och ta bilder med mig !!!!!!!!
de andra säger : VI ÄR INTE KLARA
felicia säger : men åhh bli det då , haha

ungefär så låter det ..:D

men ni ska veta det jag älskar mest är min doggie nicko , åh min mamma & pappa , haha
mina bästa vänner kommer två , hihihi ! :D

nu verkar vi vara klara att dra till TALANGEN FINALEN , BYE  remember that fliic is beeeeeeeeest !

jag har gjort en ett gulligt collage :



bara en inblick av vem jag är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0