hemma

2010-08-11 @ 18:18:34♥
God kväll!

Idag så åkte jag upp på stan (igen) fast med mamma och, jag köpte en tröja och lite skolsaker mappar, pennor osv.. Efter det så åkte jag och mötte karolina & evelin i haga och vi åkte till felicia för hon kunde inte gå ut. Vi kollade på film och sedan så åkte evelin hem men vi andra kollade på tve*hihi* Efter en stund så åkte vi och mötte henne och sedan så åkte vi till karolina, & sen till mig.. För en stund sedan så nu sitter jag och tänker för mig själv... Haha eller inte! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥




Ser ni något?



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du piercat näsan? :o

2010-08-12 @ 14:54:45
Postat av: Anonym

Vart haru köpt din jacka??

2010-08-12 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0