hemma

2010-08-17 @ 18:36:38♥
God kväll!

Nyss så kom jag in och innan det så var jag med karolina och evelin! Idag så åkte vi ju upp på standär så köpte jag present till felicia för hon fyller ju år imorgon, grattis! Men iallafall när vi hade varit på stan så åkte vi hem till evelin och satt där & pratade. Sedan så åkte vi hem till mig oså, efter en stund skulle evelin hem så jag och karolina förljde henne & sedan åkte vi ut och inte gjorde någonting*hihi* roligt va? Men iallafall imorgon så är det skola och jag ska nog lägga mig ganska tidigt idag, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Nu ska jag nog gå och välja kläder tills imorgon!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0