HEMMA

2010-08-27 @ 22:37:07♥

God kväll!

Idag så var jag ju iskolan och vi hade idrott hehe, men inte med 7A idag YES! Och så var det inte lika jobbigt.. Men i allafall efter skolan så åkte jag karolina och evelin hem till evelin och där så satt vi och pratade som vanligt! Sedan så ville karolina ha godis så vi åkte till willy och köpte det sen så satte vi oss på Mcdonalds och inte gjorde någonting eller jo karolina tappade allt sitt godis på golvet*hihi* Efter det så följde jag och evelin karolina hem sedan så satte vi oss i en lekpark och gjorde videosar.. Efter en stund så hör vi massa PANG PANG PANG PANG och jag blev livrädd och så flytte jag för livet och evelin följde efter mig! Sen så gjorde vi inte så mycke mera jag åkte till trängen och va där så för en stund sedan kom jag hem och nyss åt jag pizza! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0