inte bloggat på hela dagen, inte bra!

2010-08-18 @ 19:11:23♥
God  kväll!

Idag så ringde felicia och väckte mig tio över sex.. För hon sa att jag hade ringt henne? Haha skumt, men iallafall vi snackade i telefon typ i tjugo minuter sedan så skulle hon göra något vettigt! Nejdå, men jag gick upp halv sju fast jag kunde sovt till sju!! Iallafall jag åt frukost och sedan så fixade jag mig oså, jag hade tänkt att jag skulle blogga lite imorse men det var bara fem minuter kvar tills jag skulle åka. Jag åkte och mötte karolina och evelin sedan så mötte vi felicia och hon har fått en touch mobil, najs!! Sedan så åkte vi till skolan, jao första dagen i sjuan. Det var ganska roligt eller ja, imorgon är det en ny dag och vi börjar med NO och jag bara: ?? vad är NO?*hihi* Men jag komer faktiskt inte ihåg det.. Jaja efter skolan så åkte jag och felicia & hälsade på den gammla skolan eller ja lärarna och dom blev glada över att se derast änglar..! Skojja men sedan så åkte jag till karolina och evelin för felicia skulle hem och fira sig med kladdkaka hehe hon sa det hela dagen:P Vad mer? Jo nyss så kom jag hem och snart ska jag nog äta kvällsmat så jag bloggar mera senare, ni får hare bra!♥


söt bild på mig, MEN GRATTIS FELICIA PÅ 13 ÅRS DAGEN!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0