RÖSTA NU ELLER..?

2010-01-19 @ 20:27:37♥

God kväll!

jag har inte bloggat så mycket idag fast jag har haft all tid i världen men jag har liksom inte orkat om man ska säga så eller jo men jag har gjort andra saker som te.x läxor.. Jaja nu så är jag här iallafall nyss så åt jag kvällsmat med familjen, det var gott. För jag har inte ätit så mycket idag eller jag har inte ätit alls, det var ju ingen god mat iskolan så det blev bara en halv macka..! Men whatever nu så är jag mätt. HAHA gud vad jag pratar om mat...? Hehe men nyss så läste jag fokis blogg och då så var det en röstning typ men jag tänkte att ni också kan rösta precis som jag? Nu så pratar jag med felicia och jag ska träffa hon imorgon med karolina och evelin och jag saknar henne verkligen!!
Här är länken till röstningen


En jätte gammal bild på mig och felicia, jag tycker att vi är söta!



Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha men gud .. btw jag gillar håret , mittt bruna fina hår :( , vi är så söta !! :)

<3<3

2010-01-20 @ 15:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0