natt människa?

2010-06-13 @ 23:31:30♥

För en stund sedan så kom jag ut ur duschen och nyss så satte jag på mig en ansiktsmask.. Men iallafall  jag sitter och funderar på ifall jag är en natt människa och går upp tidigt iallafall? Haha ja, för jag är uppe ungefär till ett nästan varje dag och ändå så kan jag gå upp åtta? Alltså jag fattar inte för jag är inte trött förutom dom första fem minuterna på morgonen men det är inte så mycket.. *hihi* jag får tänka mer på det, men jag kanske bloggar mera senare annars så ses vi ju imorgon.

Haha justä jag såg nyss att felicia spammade mig på bilddagboken medans jag duschade, roligt att veta iknow:P


Så mycker moa i bilen!

Men en sån hära låt gör mig vaken i vilketfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0