NYSS DUSCHAT..

2010-06-29 @ 22:34:41♥

God kväll!

Idag vid två eller något så åkte jag och träffade mina vänner det var så roligt att träffa dom igen!! Vi åkte och badade och sedan så åkte vi till mcdonalds och åt glass sedan så lekte vi i lekställningen. Efter det så åkte vi till gården & sjäng singstar haha jag var bäst eller? Nejnej jag skojja bara;) Sedan så spelade vi fotboll & elsa och vjollca var duktigare än mig *hihi* Efter det så åkte vi hem till karolina och sen hem till mig, efter en stund så skulle vi bada igen men vi orkade inte hehe! Sen så åkte vi bara runt typ, men vid halv tio så kom jag hem och nu så har jag duschar & fixat lite.. Just nu så sitter jag och pratar med jasmine haha trevligt ohjustä vi var DJ´s igår:)
Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0