ojoj..

2010-06-14 @ 13:09:03♥

Hejhejhejhejhej!

Idag så gick jag upp vid halv nio och då så åt jag frukost sen så somnade jag nästan om i soffan haha.. Men jag vaknade eftrene stund, vid tio så åkte jag och mamma till frisören och jag toppade mig "igen". Efter det så åkte vi till lager för jag skulle ha mjukisbyxor men det fanns inga fina så vi åkte till stadium och där hittade jag ett par:D Och sen till rusta där fick jag tofflor haha,shampo,balsam och duschtvål och sen åkte vi till willys och jag fick godis som jag ska ha med mig imorgon..! För en etund sedan så kom jag hem och nyss så la jag fram alla kläder som jag ska ha med mig på min säng som jag senare ska packa ner. Men iallafall snart så ska jag äta så ni får hare bra!♥

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0