YES NU ÄR JAG HEMMA!

2010-06-08 @ 20:32:55♥

God kväll!

Idag så gick jag upp halv nio för vi skulle ju till bodaborg oså fick vi en låååååång sovmorgon.. Men iallafall vid nio så gick jag till bussen och så tog jag bussen med karolina till resecentrum och där fick vi vänta en kvart ungefär på bussen som vi skulle ta till karlskoga! När vi kom fram eller jag vi fick gå från busstatonen i karlskoga till bodaborg och vi kom nästan vilse haha, men vi såg en skylt där det stog boda borg så vi kom tillslut fram!! När vi kom fram så spram nästan alla in och så fick vi börja, haha vi träffade evelin och hennes klass med och evelins grupp följde med oss in i spökhuset!! Åååh gud vad jag skrev första gången, nästan för mycket (haha nejdå). Vid två så åkte vi hem coh jag hade verkligen ont i mina fötter, det var nästan som dom dog *hihi* Efter bodaborg så åkte vi ju den långa bussresan hem och sedan så missade vi nästan våran buss hem.. Men vi kom på den och så åkte jag,felicia och karolina hem till karolina och sedan så åkte vi hem till evelin. Hos evelin satt vi och pratade,fixade naglar och hår haha "så typiskt oss"!!

För en stund sedan så kom jag hem och nu sitter jag & kollar på Uggly Betty, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0