JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA..

2010-05-28 @ 20:01:11♥

God kväll!

Imorse så vaknade jag och sedan så fixade jag mig sen åkte jag till skolan. På morgonen så redovisade vi våran praodag sedan så hade vi idrott och på idrotten så ick vi glass woho haha..!! Efter det så hade vi histora och det var ganska kul, maten var god idag. efter maten så jobbade vi bara i en kvart sedan så fick vi sluta för vi skulle få en kvarts kompledigt och sedan gick vi in tidigare så vi fick sluta fem i ett, skönt! Efter skolan så väntade jag och karolina på evelin och medans vi väntade så försökte vi spränga en boll, haha lyckat? Nej. Sedan så kollade vi på en dansuppvisning och efter det så åkte vi och köpte slush. Sen så hämtade vi upp felicia och vi stack till vårat ställe, ni vet nog säkert var vi har varit :D Haha sen så var vi roliga och åkte & spelade tennis och badminton och vid sju så åkte alla hem till sig. För en stund sedan så åt jag kvällsmat och då så satt vi ute på altan men nu så REGNAR det så det går inte att sitta där (jävla skit väder)!  *hihi*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0