....

2010-05-27 @ 19:39:23♥

God kväll!

Idag så gick jag upp halv sju som vanligt och ni vet nog hur min morgon ser ut nu så jag behöver inte berätta *hihi* Iskolan så jobbade vi med engelska och sedan så hade vi ute gympa, efter det så hade vi histora ochv i fick kolla på filmer om gammla kungar oså! Maten var ganska god iallafall, och efter maten så läste vi "Anne Franks Dagbok" den är så himla bra tycker jag haha. Efter skolan så åkte vi till lejongropen igen och gungade, sedan så åkte vi och köpte glass. Sedan så åkte vi tillbaka till lejongropen igen.

För en stund sedan så kom jag hem och nyss åt jag kvälls mat, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0