MATTEMATIK PUUHH

2010-09-22 @ 17:42:59♥
God kväll!

Idag så hadde jag idrott som vanligt på onsdagar & vi gjorde friidrotts grenar för vi ska ha en sån tävling nästa vecka mot A klasserna, haha och jag kan inget sånt typ? Jaja, det var inte så roligt för det var kallt oså! Justä, NO provet gick ganska bra tror jag, och jag hoppas det också. Iskolan så har det inte hänt så mycket mera eller jo vi fick äppelkaka i maten*hihi* AMASING! Efter skolan så åkte jag hem och då så satte jag mig och pluggade på matte för vi har prov i det på fredag.. Och nu så har jag pluggat matte i typ en och en halv timme, jobbigt? Nej inte så jag lyssnade på musik sammtidigt:P Men iallafall jag bloggar mera senare så ni får hare bra!


Orkar inte ta bilder på mig idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0