HOME SWEET HOME.

2011-04-30 @ 23:12:51♥

God kväll!

Dagen/kvällen
har varit awesome med tjejerna. Vi satt i stadsparken i några timmar och grillade, åt godis och chillade. Jag gick även en liten tur till lekparken där jag & karolina skulle åka linbana men jag rammlade av haha, alla kollade på mig.. Efter det åkte vi till stan och såklart blev det att vi hamnade på någon snabbmats resturang för att värma oss*hihi* Sen gick vi och kollade när dom tände brasan. Det var faktiskt as coolt för dom sköt eldpilar med pilbågar så att den tändes! När vi hade kollat en stund så började det bli riktigt kallt så jag,evelin,karolina och lisan trampade hemmåt. För en stund sedan så kom vi hem(jag,evelin&karolina) och nu så har vi bäddat ner oss i sängen med te i handen, M Y S I G T!

Hoppas ni har haft en undrebar dag och haft det riktigt roligt!
-----------------------------------------------------------------------
Jag bloggar kanske mera senare så ni får hare bra!


Bild tagen från evelins blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0