random frågor

2011-04-05 @ 21:39:54♥


1. Vem är du?
Moa.
2. Hur gammal är du? hela 14 år.
3. Är du kär? Nej.
4. När ska du bli kär? När jag blir de.
5. Har du vänner? Ohja.
6. Har du bästavänner? Japp och tack godgud för att dom finns!
7. Vad gillar du för musik? Det är olika men typ R&B, pop och techno.
8. Vem står dig närmast? Min älskade mamma.
9. Vad är dina intressen? Dans,ridning och umgås med vänner.
10. Vad vill du bli när du blir vuxen? Polis.
11. Tycker du om skolan? Ja för det mesta.
12. Vilken klass går du i? 7an.
13. Finns det någon du inte tycker om i din klass? Hmm, ja det gör det väll.
14. Gillar du glass? Jadå.
15. Bor du i lägenhet eller hus? Lägenhet.
16. Är ditt rum stort? Yesman.
17. Har du beroende tankar? Haha, ja..
18. Vad ska du göra i sommar? Leva livet.
19. Finns det något du verkligen hatar? När folk är dryga och när folk söker uppmärksamhet genom att spela blond & sen är stolta över det, det är två saker jag stör mig jävligt mycket på!
20. Har du varit utomlans? Ja.
21. Vad ska du göra imorgon? Gå på stan med tjejerna.
22. Vilka är dina favorit färger? Rosa,blå och mörklila!
23. Varför sitter du och svarar på dom hära frågorna? För jag är sjukt rastlös.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0