God kväll!

2011-08-29 @ 19:16:18♥

Idag var det den första "riktiga" skoldagen med alla lektionen på schemat oså. Det känndes bra men lite press bara. Sista lektionen var ju skoldans och det var riktigt kul och vi började på dansen som verkar sjukt bra också! Efter det så sprang jag in en snabbis inne på Gina Tricot för jag köpte en poncho. När jag kom hem så satte jag mig och fixade min väska och tog kort på ponchon+dagens outfit efter det så satte jag mig med matteboken och ränkade några tal efterssom jag inte hann börja förra veckan och kappitlet måste vara klart nästa måndag så jag ska försöka jobba hemma varje dag!! Iallafall nyss så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag och lyssnar på musik men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0