God kväll!

2011-08-19 @ 22:33:17♥
Idag så kom Evelin och Karolina till mig och vi åt glass och hittade något bra på tven att kolla på, mysigt! Efter ett tag så åkte vi hem till Karolina och precis innan vi skulle åka så började det regna haha.. När vi kom fram så var jag lagom blöt men jag åkte hem igen för att äta så då blev jag ännu blötare.. Iallafall senare vid sex ungefär så kom vi upp på stan för att hämta ut biljetterna till bion oså. Vi såg den nya filmen "Jag saknar dig" och den var riktigtriktigt bra men lite sorglig. Jag kom hem för runt en timma sedan och då så duchade jag och nu sitter jag här framför tven och kollar på CSI Miami. MEn jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0