Hemma.

2011-08-22 @ 19:08:12♥



God kväll!

Idag så var det ju skola och vi fick massa papper och information oså. Det känndes kul att träffa klassen oså igen och se vilka 98:er som började i längan. Jag slutade klockan två och då så tog jag bussen med tjejerna till stan och fick med mig ett par tunntunna leggings hem! När jag kom hem så packade jag upp väskan och fixade lite oså. Imorgon så är det skolfotografering men jag hade redan bestämt vad jag skulle ha på mig så det blev inte så mycket panik.

Iallafall nyss så åt jag kvällsmat och nu så kollar jag på tve men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg lust att göra ett bloglovin byte ? :)

2011-08-22 @ 21:34:04
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0