Lördag kväll!

2011-08-13 @ 22:54:17♥
God kväll!

Idag så har jag inte bloggat efterssom jag vaknade runt halv elva/elva och då så fixade jag mig lite snabbt sedan följde jag med mamma på stan. Vi gick och kikade en stund innan vi mötte upp Maria,Kjell och Ida då gick vi till Saigon och åt lunch! Det var länge sedan jag åt kinamat så det var gott, haha. Iallafall efter maten oså så gick jag och kikade på ett par skor som jag sen fick av mamma(jag visar bild imorgon), tack älskade mor!♥ Efter stan så åkte jag till tjejerna som var vid ett badställe men vi badade inte utan bara chillade i solen med kortspel! Sedan ikväll så har jag bara varit ute och haft det allmänt trevligt.

Jag kom hem runt halv tio och då så duschade jag och nyss så gjorde jag flätor i håret. Nu så sitter jag och äter marsglass och lyssnar på musik men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Någon gammal random ståpåhänder bild från påsklovet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0