Hair.

2011-12-29 @ 22:03:50♥
För er som vill ha längre och finare hår så köp ricinolja. Om man maserar in det i håret i två veckor så kommer håret bli längre och friskare. Har själv funderat på att köpa oljan eftersom jag vill ha mycket längre hår och det kan nog vara en början iallafall?! Mitt hår är ungefär till brösten alltså medellångt, det skulle inte skada om håret växte några decimeter till! Självklart så har vi människor olika hårtyper och för vissa så kanske ricinoljan påverkar mer än på andra.
Man kan även andvända oljan till fransar och bryn!
Egentligen så är det ju bara hår alltså inget man behöver. Men ändå jag älskar att fixa och dona med håret när jag väl orkar och när man väl har rätt "verktyg" om man säger så. Har förövrigt ingenting mer att skriva så nu ska jag nog ta på mig pjamas och mysa mig ner i soffan.
Folk som andvänt ricinolja google bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0