Hyper..

2011-12-17 @ 00:41:15♥
God kväll!
Åkte upp på stan förut en stund och var med mina fina vänner. Vi pratade och gick i butiker osv, girlstuffs uknow! Iallafall imorgon så åker jag upp på stan igen och lunchar med tjejerna, awesome.
Just nu så är jag hyper haha, är inte trött alls men funderar på ifall jag ska ta och gå & sova iallafall. Hinner ju aldrig sova ut på veckorna så det får bli på helgerna. Men jag bloggar mera imorgon så hoppas ni haft en bra dag!
Det här fick jag av dagiset, btw.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Har inte dina andra 3 kompisar blogg? :)

2011-12-17 @ 21:59:37
Postat av: julia

sv: det är bara bra med mig :)

2011-12-18 @ 21:50:57
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0