Julklappar.

2011-12-11 @ 21:16:30♥
God kväll!
Idag så åkte jag upp på stan ensam haha.. Nej men det var faktiskt riktigt skönt att gå där i lugn & ro och kolla på julklappar osv. Fick med mig hem lite klappar till mina käraste vänner eftersom vi har julklappsbyte snart. Fick lite smått panik för butikerna stänger ju klockan fyra på söndagar, men det gick bra iallafall.
Jag kom hem runt halv fem och satte mig då framför ett avsnitt av desperata hemmefruar, LOVE IT! Kvällamat åt jag efter det. Nu så sitter jag och kollar på Beck men jag ska snart så ska jag gå och lägga mig för imorgon så är det måndag och det innebär att jag måste upp tidigt. Jag har en vecka kvar på min prao också, härligt!
Men jag bloggar mera imorgon så hoppas ni haft en bra dag!
Länktips: Klicka HÄR för att komma till Eminas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0