Söndag kväll!

2011-12-18 @ 22:00:08♥
God kväll!
Gårdagen spenderades med mina närmsta och det var helt underbart. Vid två så tog vi bussen till stan och satte oss på Fikafabriken för att luncha. Det blev bakad potatis med skagern röra. Så sjukt mysigt ställe var det vi satt på, inte stort men inte för litet och jätte trevlig "personal".
Vid fem ungefär så lämnade vi city för att åka hem till Evelin. Hos henne satte vi på oss mjukis kläder och satte på en bra film. Kvällen var så sjukt bra, fick även julklappar: Rosa muffar, korsörhängen och en pusselbit till halsband. (Vi bytte julklappar inne på caffét). Tack tjejer! ♥
Idag så åkte vi upp på stan igen en stund och sedan drog jag mig mot ishallen och kollade på match. Imorgon så är det måndag och det betyder skola, vi har "vett & etikett" dag så jag börjar kvart över nio!!
Nu så ska jag ta och fixa lite sedan krypa ner i min nybäddade säng och sova. Hoppas ni haft en toppen helg så bloggar jag mera imorgon!
Inne på Fikafabriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0