Orange.

2011-07-01 @ 23:00:16♥
God kväll!

Idag så åkte jag ju upp på stan med tjejerna och det blev ett par nys shorts, oranga och hög i midjan sen köpte jag nys lösnaglar, weei!! Efter stan så åkte vi till en lekpark och satte oss tills det började regna då åkte vi hem till mig fast då slutade det men vi gick in iallafall och satte på en film. Senare på kvällen så gick vi till badet och badade en stund sedan satt vi där och pratade. För en stund sedan så kom jag hem och nyss så duschade jag, andvände även min nya inpackning och den luktar supergott!! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Visar hur naglarna blev senare!



Kommentarer
Postat av: stephie

fina shorts! vart är dom ifrån?:)

2011-07-02 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0