God kväll!

2011-06-16 @ 21:50:13♥
Idag så åkte jag till apelsinen och mötte evelin sedan vidare till karolina. Vi tog med oss våra datorer och "lanade" på dagen?!?! Efter en stund så kom felicia med. Vid fyra så åkte vi till willys och handlade dricka och choklad sen cyklade vi vidare till plaskis och satte oss där i solen med musik spelandes i bakrunden!! Jag åkte hem efter en stund för att äta sedan till karolina en stund igen.

Nyss så kom jag hem och nu så ska jag instralera Sims 2 arbetsliv och tonårsprylar, haha ja jag har börjat tycka Sims är kul igen eller det har alltid varit roligt att spela men det går i perioder! Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!


Köpte en "Ben 10" dricka idag jag ville smaka på den också!*hihi*



Kommentarer
Postat av: felicia

okej! Kul! :)



jag hör av mig när jag bestämt vinnare :)

2011-06-16 @ 22:03:55
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0