Tisdag kväll!

2011-06-28 @ 22:41:41♥

God kväll!

Okej jag har inte bloggat på dagarna som senaste dagarna efterssom det har varit fint väder sån jag har inte varit hemma!! Iallafall imorse så ringde Evelin och väckte mig för vi skulle åka och köpa lite fika oså till Karolina som fyller år idag! Efter det så åkte vi till badet och överraskade henne när hon kom. Felicia kom efter en stund med! Vi har solat och badat hela dagen och det var varit super kul, nu senare på kvällen så cyklade vi bara runt och chillade, mysigt. Jag kom hem runt halv tio då så duschade jag och nu så sitter jag & äter på en vattenmelon.
Btw jag älskar vädret och hoppas det är lika fint på torsdag när vi ska till Stockholm och SHOPPA weei!!


'

Som det står på bilden är den 2 och ½ år gammal och jag tror inte hon var seriös häller, haha grattis bästis♥ döda mig inte nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0