Äntligen hemma!!

2011-03-09 @ 20:16:36♥
God kväll!

Dagen har varit sjukt bra och det var roligt att åka igen. Haha, jag hadde inte åkt på ett år men jag kunde efter ett tag. Först så åkte vi i den lite minde backen så vi skulle vänja oss sedan så åkte vi upp på toppen!*hihi* Fast lyftarna stannade hela tiden för folk rammlade av.. Men det var nog läskigast att stanna i sittlyften efterssom den gungade oså!! Vi åkte först grön backe sen provade vi en röd och en blå och det var i dom backarna jag rammlade haha fem gånger faktiskt. Sedan så skulle vi prova vi en svart backe (men vi visste inte att den var svart) så jag och evelin skulle åka i den men ingen utav oss vågade inte så vi hasade ner för det brantaste. HAHA och alla kollade på oss verkligen alla.. Aja, vi tog oss ner och mötte karolina på toppen och åkte ner igen! Somsagt dagen har varit toppen och på bussen hem så somnade jag nästan, heh! Sen så har jag jätte ont i benen efter pjexorna.. Iallafall jag ska gå och ta en varm dusch sedan göra i ordning lite te så jag bloggar väll mera efter det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0