halstabletter=livet♥

2011-03-04 @ 12:55:25♥
Hej på er!

Allt bra? Nu så sitter jag och lyssnar på musik och kollar på tve. För en stund sedan så åt jag lunch och bytte om till varnliga kläder haha eller ja nivet vardags kläder! Jag känner mig lite bättre men jag är sjukt hes, HAHA sen så blir det pinsamt när folk ringer hem till mig för jag låter som en kille och kan knappt prata ibland.. Undra vad dom tänker?? Iallafall förut så laddade jag ner filmer eller ah två stycken, en romantik/komendi(älskar sånna filmer!!) sen så filmen trassel men den är på engelska så jag hoppas det finns text med*hihi*

Nu så ska jag gå och ta på mig ett par strumpor sedan sätta på första filmen tror jag! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Sjukling..:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0