hejhejhejhej

2011-03-11 @ 20:03:17♥
Skoldagen har varit bra osv, jag tog hem lite skolarbete efterssom jag har svenska prov på måndag.. Jag fick även reda på matte provet jag gjorde för någon vecka sedan och det gick faktiskt super bra!! Efter skolan så gick jag, evelin och karolina till willys och köpte godis sen så att vi och solade lite*hihi* Efter ett tag gick vi hem till evelin men jag var inte där så länge för jag åkte till net on net med mamma för jag skulle köpa ett USB minne. Men dom hadde bara 4GB och jag behöver 8GB så vi åkte till clas ohlson och köpte USB där! Fast jag fick nytt headset till datorn också, så tack mamma!♥ Efter det så gick vi till saigon och köpte med mat hem, mums.

Men nu så ska jag kolla på Let´s Dance så jag bloggar mera senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0