trött..

2011-03-22 @ 16:33:33♥
Hej på er!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Det har inte jag haft kan jag säga.. Imorse så vaknade jag och kännde att jag inte mådde helt okej men jag gick till skolan iallafall! Jag hade ju engelska prov direkt på morgonen och jag vet inte hur det gick fast jag tror att det gick sådär. Sen har dagen bara rullat på och på dansen så hade jag ingen ork i kroppen.. Aja, efter dansen så skulle jag igentligen så hem men jag tog bussen istället. När jag kom hem så la jag mig i soffan och somnade tills nu! Det var riktigt skönt att få sova lite.

Nu så sitter jag och kollar på tve och dricker smultron jos. Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0