God kväll!

2011-05-20 @ 20:20:51♥

Förut så åkte jag till haga och mötte evelin sedan åkte vi hem till karolina och sen hem till felicia. Där så gjorde vi inte så mycket eller vi kollade lite på datorn och satt & pratade. Efter en stund så skulle karolina hem så då gick vi andra till hästjahen och var där en stund, mysigt! Sen gjorde vi inte så mycket mera, köpte en glass och satte oss på en bänk oså. Iallafall jag kom hem för lite mer än en timma sedan och nyss så åt jag tacos, mumms!

Nu: Kolla på big brother (somnade igår med..) sen ska jag nog mysa med familjen eller något! Men jag bloggar mera senare så ni får ha en jätte bra fredagskväll!

Haha, hittade en gammal bild på mig som evelin ritade i paint andra april 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0