God kväll!

2011-05-21 @ 20:27:00♥

Idag så åkte jag ju och mötte tjejerna och vi åkte upp på stan för att karolina skulle byta en sak. När vi hade gjort det så köpte vi jordgubbar sedan så tog vi cyklarna till vivallafestivalen. Vi satte oss inte direkt vid scenen men vi såg bra iallafall. Det var mysigt att sitta där och äta jordgubbar, dricka coola och lyssnar på musiken som spelades. Efter ett tag så var det några som dansade och det var rätt så bra. Vi stannade inte så länge till utan vi åkte en pizza resturang i mellringe och köpte en pizza sedan satte vi oss på en gräsmatta och åt den, haha riktigt mysigt var det iallafall! Sedan så gjorde vi inte så mycket mer än att ligga på gräsmattan och prata en stund osv. Jag kom hem runt sju och nyss så åt jag kvällsmat, vi grillade mums älskar det!

Hoppas ni också haft en bra dag så bloggar jag mera senare!

Några bilder från idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0