God kväll!

2011-05-25 @ 19:42:50♥

Idag så var det vanlig skoldag och på idrotten så körde vi brännboll och det var faktiskt rätt så kul efterssom mitt lag vann..!! Hah, iallafall efter idrotten åkte vi till lidel och köpte dricka och chips sedan till skolan. Dagen har varit bra och efter skolan så åkte jag,karolina och felicia till någon konstig affär och kollade lite sedan så åkte vi till mio för att gå på toaletten sen så hittade jag faktiskt en mors-dag present till min undebara mamma för det är ju mors-dag på söndag!! Sen så satt vi och pratade en stund tills det slutade regna och sedan cyklade jag hem.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag här och kollar på tve, om en stund så ska jag äta tror jag! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0