DH.

2012-07-22 @ 20:54:09♥
*Happy/sad face*
 
Haha hej på er. Idag så har jag spenderat min dag hos min mormor och morfar nere i Laxå (aka pensionärs staden). Vi har ätit god mat, pratar om allt möjligt och bara umgåts. Gick runt lite i deras trädgård och små åt vinbär, hallon och smultron, då kom jag på hur stora alla buskar, träd och stenar var för några år sedan. Saknar lite att springa omkring på gräsmattan och vara allmänt knasig. Iallafall min moster följde med hem hit eftersom hon åker tillbaka till USA imorgon, kommer sakna henne super mycket det kommer verkligen bli lite tomt när hon åker haha. Men förmodligen så kommer hela familjen hit till Sverige över jul, det var länge sen hela släkten firade jul tillsammans!
 
Iallafall har laddat ner andra säsongen av Desperate Housewives som jag tänkte kolla på nu. Hoppas ni haft en bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0