HEMMA IFRÅN FELICIA NU!

2010-04-24 @ 21:30:50♥

God kväll!

Idag så gick jag uppvid nio och då så gjorde jag lite frukost, sedan så fixade jag mig och ringde felicia. Sedan så satte jag mig i mitt urerum och läste min super bra bok! Efter det så åkte jag och mötte felicia sedan så åkte vi hem till henne & spelade XBOX hihi** Sedan så åkte vi ut med våra cyklar och vi åkte till hästhagen & tog lite bilder (som kommer senare eller imorgon). Sedan så åkte vi & köpte godis & jucie hehe, och när vi åker hem så är det såklart nogon som säger: Nämen åååh vilka jävla snygga tjejor! HAHA man kan inte göra något annat än att skratta :)  Efter det så åkte vi hem till felicia och bakade kakor (bilder kommer sen).. Nyss så kom jag hem och nu så sitter jag & kollar på millenium så jag bloggar mera efter det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0