SNART TALANG 2010!!

2010-04-23 @ 20:09:42♥

God kväll!

Idag så vaknade jag som vanligt och sedan så fixade jag mig och allt detdära, efter det så åkte jag och mötte karolina och sen felicia & så till skolan, hihi! Iskolan så jobbade vi med nordamerika och det är faktiskt roligt eftersom mina kusiner och min moster bor i amerika. Men iallafall så hade vi en "bokjury fest" och jag fick prata i micen för jag har ju varit eller är minibiblotikarie haha det är så tråkigt!! Efter det så fick vi i allafall glass & sedan så spelade vi brännboll och det var roligt det med :D Idag så slutade vi ju eftr lunch och det blev ungefär runt tio över tolv, då så åkte jag och karolina upp på stan för att jag skulle ju somsagt köpa present"er" till evelin och dom blev super! Sedan så köpte jag en svart långärmad tröja, tunna tights och lösögonfransar som jag ska ha på dansuppvisningn nästa söndag.. Efter det så åkte jag och karolina hem till evelin där felicia också var och vi åkte till willys & sedan så åkte jag hem, när jag kom hem så satte jag på min dator och så började jag packa upp lite saker sedan så började jag pyssla eller fixa lite med evelins presenter och nu så är jag klar *pppuh* (efter två timmar) Haha men jag har ätit kvällsmat emellan också!

Nu så ska jag gå och kolla på talang men jag bloggar mera efter det så ni får hare bra!♥

 


Aww..


Fina va?


Orkar inte rotera, hehe. Men jag har ju en sådan i gul med!


Så här såg det ut utanför mitt köks fönster förut!
(Det haglade)


Och på min fönsterbräda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0