2010

2010-12-31 @ 11:42:59♥
Vintern


Den hära dagen så åt jag och karolina på subway men vi hade kukonger så vi fick inte andvända dom föränns om två timmar så vi satt på mc i två timmar.. Ja ni ser ju hur vi tog vara på tiden där!


då jag och karolina gick hem till alice och fotade




Våren



Jag kommer ihåg det hära, jag och evelin doppade fötterna i svartån den 13 april, ahha euuuw!


cykeltur

cykeltur

cykeltur

gamlabettan två!♥

evelin plockade mina ögonbryn*hihi*

dagen innan valborg


Sommar


kollo med dom bästa!

vi hittade en ny badplats!

klassresan på vinön med klassen i sexan!

köpte min rosa babydräckt!

var på talangen med tjejerna!





Höst





sov över hos evelin med karolina & vi satt uppe med våra datorer nästan hela natten!

Köpte en ny blå mössa efterssom jag glömmde min andra på dansen..


Vintern





Det finns mycket mera bilder men jag orkar inte ladda upp dom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0