HAR INTE KUNNAT BLOGGA!!

2010-07-08 @ 19:51:01♥
God kväll!

Jag han kunde inte blogga i går efterssom jag sov hemma hos felicia!

Igår: Nrä jag hade fixat lite med mitt comviq kort så åkte jag och mötte felicia,evelin och elsa. Och vi åkte till mc donalds tror jag hehe, alltså vi är där nästan varje dag fast ibland så sitter vi bara där! Men iallafall efter en stund så åkte evelin hem till sig för hon skulle bort och då så åkte vi till en kiosk och jag & elsa köpte varsin Franks och felicia köpte en coola.. Men iallafall sen så åkte vi typ bara runt och efter en stund så bestämde vi att jag och elsa skulle sova hos felicia så vi åkte hem till henne! Sedan så åkte vi till varberga och hyrde filmer och köpte godis. Omg vi hurde the grudge 3, barnhemmet och sen så baksmällan så vi inte skulle vara så rädda haha! Men iallafall the grudge 3 var värst den var så himla läskig och barnhemmet var läskig när man inte fattade den men båda var bra! När vi hade kollat på första filmen så klädde vi ut oss till "hipp hoppare" haha gangsters annars men vi hade grillz (hur det nu stavas) och stora mjukisar,stora munk tröjor och bandanas!! Gud vad alla kollade på oss hah.. Efter det så gick vi in och kollade på andra filmen, efter den så satte vi oss i sängen och ringde dara och vi pratade med han i typ en timma eller något. Vid fyra eller tre så kollade vi på baksmällan fast jag sov halva filmen... Sedan var vi uppe till sex och åt frukost!!

Idag: Så när vi hade ätit frukost åkte alla hem till sig för att lämna sakerna *hihi* Men klockan var bara halv sju när jag kom hem så ingen var vaken! Men iallafall vid åtta så kom vi till felicia igen eller jag och evelin för elsa åkte hem och sov.. När vi kom till felicia så hoppade vi på henne så att hon skulle vakna sedan så somnade alla om till typ tolv haha!! Vid ett eller något så åkte och väckte elsa sedan åkte vi till mc donalds och åt lunch, det blev en happymeal för mig! Efter det så åkte vi bara runt lite sen åkte vi till killarna träning men den var inge rolig så vi åkte igen. Vid tjugo över sex så åkte felicia och evelin hem och jag & elsa åkte hem vid sju typ. Men för ne stund sedan så kom jag hem och nyss duschade jag och är glad eller? Snart så ska jag äta kvällsmat men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Jojustä, idag när vi skulle åka från mc donalds så kastar en sexåring eller något en hamburgare på min rygg:O Alltså på min nya tröja och det blev en ganska så stor fläck.. Jaja jag åkte hem och bytte tröja, men fläcken är borta nu för mamma tvättade den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0